miercuri, 22 aprilie 2009

cu ce rost?




Am revenit .....poate putin plictisita,fara inspiratie(ca de obicei vine pe parcurs),pentru a discuta despre trecut,despre viitor,despre sentimente,despre enigme ....toate invartindu-se pe langa singura creatura care poate descifra aceste cuvinte in adevaratul sens al lor:omul.Traim alatura de ceilalti oameni,miliarde de clipe fara sa ne dam seama macar.Cu toate acestea exista multe mistere legate de noi pe care nici nu le constientizam.Iata cateva dintre ele:
-oamenii de stiinta spun ca cu cat iQ-ul unei persoane este mai mare cu atat persoana aceea viseaza mai mult
-durata media a unui vis este de 2-3 minute
-femeile clipesc mai mult decat barbatii
Si putem continua asa mult timp...dar cu ce rost?din punctul oameniilor de stiinta,totul e vazut la microscop,masurat in milimetri si divizat in cele mai mici particule ale unei substante..daca privim omul din perspectiva unui om destept ,cu carte,cu IQ-ul ridicat,omul nu este nimic altceva decat o creatura si atat(sa nu generalizez ..poate exista si exceptii).Acum sa privim sentimentele,speranta,iubirea,omul prin ochii unui om simplu,ca mine.In toti anii mei de viata,am incercat sa divizez tot ce am, sa incerc sa aflu definitiile a tot ce exista,inclusiv a omului pana mi-am dat seama ca lucrurile trebuiesc privite dincolo de ceea ce sunt pentru a-ti da seama de forma lor,chiar daca nu gasesti un raspuns concret.
In zilele astea,am fost la tara..nu conteaza unde,si am intalnit diferiti oamenii,prin care am putut sa vad bunatatea,speranta,iubirea care nu trebuia cautata in sufletul lor..ci o degajau pur si simplu,erau inconjurati de o aura de lumina.Asadar,omul este simplu ca ansamblu,si ma intreb cu ce rost noi oamenii incercam sa judecam,sa prigonim iubirea,cand ea vine la noi de buna voie?cu ce rost noi nu pute sa vedem dincolo de valul care ne astupa ochii?cu ce rost nu spunem lucrurilor pe nume si ne complicam adancindu-ne tot mai mult in negura intunericului?cu ce rost imi pun atatea intrebari cand stiu ca poate simplitatea unui cantec imi poate raspunde?cand poate stiu ca eu imi pot raspunde dar imi e lene....cand sti atatea lucruri,poate iti e greu sa crezi ca un om simplu ti le poate spune pe nume,iti e greu sa intelegi ceea ce vreau sa spun...dar cauta in launtrul tau sau in interiorul unei persoane si vei gasi raspunsul a tot ce ne onconjoara...(sau poate nu)

Un comentariu: